zondag 8 februari 2009

352 berichten op Zondag 8 februari 2009

Beste Allemaal,

Vandaag na vele uren met plezier zwoegen het 352e item geplaatst. In de zomer van 2008 mocht ik van de beheerder van het archief van Heideheuvel al deze foto's fotograferen. Een aantal foto's waren gekopieerd. Je kunt dit zien aan de kwaliteit. Wie deze albums met foto's heeft geschonken is aan Heideheuvel is niet bekend. Het laatste gedeelte wat geplaats is gaat over onze tijd. Met vele mooie foto's van jullie!
Daar de dagen van mijn jongelingschap voorbij zijn en gezien het feit wanneer je echt dagen bezig bent om het voor elkaar te krijgen komen er zoveel emoties en gedachten aan toen naar boven dat ik namen of situaties verkeerd heb weergegeven. Graag reacties van jullie zodat ik een en ander kan verbeteren.

Handleiding:

Wanneer je op de foto drukt komt hij full screen te voorschijn. De kwailteit is natuurlijk veel minder maar details zijn beter waarneembaar. Wil jij jouw foto snel opzoeken tik je naam in bij Google en je weblog met jouw foto is direct beschikbaar zonder te zoeken.
Dit voorjaar ga ik de albums waar doktoren en personeel afscheid nam fotograferen plaatsen op de blog. Mochten jullie foto's hebben die je wilt plaatsen, scan de foto's en mail ze mij. http://cbuitendijk@solcon.nl Ook verhalen zijn welkom! Zodat dit een document van ons allemaal zal worden voor later en de eeuwigheid. Op deze manier gaat een deel van ons leven niet verloren.

Zondag, 8 februari 2009
Cees Buitendijk

Geen opmerkingen: