maandag 25 februari 2013

Berichtjes

Hallo ,,ik ria schaper heb op bosch en heide,en heie heuvel gezeten ,ik ben ook nog met het vrijvolk en trasavia naar oosterrijk geweest . op BOSCH EN HEIDE
 
ria schaper
op 11-2-13

Op deze foto lig ik 2e van links, als ik mij niet vergis tijdens kamperen bij de Loodsdrechtse plassen. De namen van de andere jongens ben ik vergeten maar met de eerste jongen van links ben ik weg gelopen naar huis in Zaandam, de jongen links van mij miste een been en van de jongen die overeind zit kreeg elke dag wel een paar fikse stompen op mijn bovenarm. Groet, Henk Steffhaan op Frank Bosman Archief
 
Henk Steffhaan
op 18-1-13

Dit is de familie Verduijn,vader George,broer Jaap,en moeder Corrie,samen met Tante Tineke, op de vertrekdag van Nelleke. Eind februari 1960. op BOSCH EN HEIDE
 
Nelleke Verduijn
op 6-1-13

Kamer 14 voor het slapen gaan. In de stoel Nelleke Verduijn,verder volgens mij Lola,Eveline.en Truusje. Maar wie wie is,weet ik niet meer! op BOSCH EN HEIDE
 
Nelleke Verduijn
op 6-1-13

Links Nelleke Verduijn,rechs Lola of Eveline,van kamer 14. op BOSCH EN HEIDE
 
Nelleke Verduijn
op 6-1-13

Deze foto is genomen op 23 juni 1959,op mijn zesde verjaardag. op NELLEKE VERDUIJN MET TANTE TINEKE
 
Nelleke Verduijn
op 6-1-13

De "muizendans" werd in 1959 te pas en te onpas gedaan. Als er iemand wegging, als er iemand jarig was,en als er een tijd geen muizendans gedaan was!! op BOSCH EN HEIDE
 
Nelleke Verduijn
op 6-1-13

Dit zijn de "kleine meisjes" van kamer 14. links:Nelleke Verduijn,achter Bieneke Nienhuis. verder waren er Eveline Hoppenbrouwer, Lola [Vennis?],Truusje ? op BLOTE KINDEREN BOSCH EN HEIDE
 
Nelleke verduijn

Geen opmerkingen: